*Islamic Quiz*
*بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ*
( *Al Qûr'ān*)
Sawal :: *Jin log apne parvardigaar se kufar kiya aur paygambaro ko nahi mantay Jin ke aamaal ki misaal kis tarah hai*❓
*Ek se zyada jawab hai*
*Options Are::*
A. *Chattaan ki terhan hai, jis par mitti thi lekin barish ke pani ne usay dho diya*
B. *Namak ki tarah hai, jab Paani me dale to ghul jaye*
C. *Raakh ki tarah hai, jab aandhi par hawa chalay usay ura le jaye*
D. *Khana ki tarah hai, jab pet bhar khale to uska Bhook mitjaye.*
É. *Aag ke golay jaisi hai*
F. *Bunyaad ke baghair imarat Jaisi ho*
G. *Barf ki tarah ho*
B. *Namak ki tarah hai, jab Paani me dale to ghul jaye*
C. *Raakh ki tarah hai, jab aandhi par hawa chalay usay ura le jaye*
D. *Khana ki tarah hai, jab pet bhar khale to uska Bhook mitjaye.*
É. *Aag ke golay jaisi hai*
F. *Bunyaad ke baghair imarat Jaisi ho*
G. *Barf ki tarah ho*
*H. Rabbi zidni iIma*
______________
Sahi Jawab Hai⤵
*ACEF*✅✅
*Al Quran : Surah Ibrahim*
بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
*مَثَلُ الَّذِيۡنَ كَفَرُوۡا بِرَبِّهِمۡ اَعۡمَالُهُمۡ كَرَمَادِ ۨاشۡتَدَّتۡ بِهِ الرِّيۡحُ فِىۡ يَوۡمٍ عَاصِفٍؕ لَا يَقۡدِرُوۡنَ مِمَّا كَسَبُوۡا عَلٰى شَىۡءٍؕ ذٰ لِكَ هُوَ الضَّلٰلُ الۡبَعِيۡدُ.*
Jin logon ny –apne Parvar-digaar se kufar kiya un ke *aamaal ki misaal raakh ki si hai ke aandhi ke din is par zor ki hawa chalay (aur) usay ura le jaye* (is terhan) jo kaam woh karte rahay un par un ko kuch dustarus nah hogi. yahi to parlay suray ki gumraahi hai
*جن لوگوں نے اپنے پروردگار سے کفر کیا ان کے *اعمال کی مثال راکھ کی سی ہے کہ آندھی کے دن اس پر زور کی ہوا چلے (اور) اسے اڑا لے جائے* (اس طرح) جو کام وہ کرتے رہے ان پر ان کو کچھ دسترس نہ ہوگی۔ یہی تو پرلے سرے کی گمراہی ہے*
*[Tafseer Ibn-e-Kaseer 14:18]*
_____________________________________
_____________________________________
*Al Quran (Tafseer Ibne Kateer)*
*Be sood aamaal*
*Kafir jo Allah ke sath dosaron ki ibadatoon ke khogar they payghambaron ki nahi mantay they *jin ke aamaal aisay they jaisay bunyaad ke baghair imarat ho jin ka nateeja yeh huwa ke sakht zaroorat ke waqt khaali haath kharray reh gaye.* pas farmaan hai ke un kafiroon ki yani un ke aamaal ki misaal. qayamat ke din jab ke yeh poooray mohtaaj hon ge samajh rahay hon ge ke ab abhi hamari bhulaiyon ka badla hamein miley ga lekin kuch nah payen ge, mayoos reh jayen ge, hasrat se mun taknay lagen ge *jaisay taiz aandhi walay din huwa raakh ko ura kar zarra zarra idhar idhar bekhair day* isi terhan un ke aamaal mehez akart hogaye jaisay is bhikri hui aur udi hui raakh ka jama karna mahaal aisay hi un ke be sood aamaal ka badla mahaal. woh to wahan hon ge hi nahi un ke anay se pehlay hi haba mashura hogaye. aayat
( مَثَلُ مَا يُنْفِقُوْنَ فِيْ ھٰذِهِ الْحَيٰوةِ الدُّنْيَا كَمَثَلِ رِيْحٍ فِيْھَا صِرٌّ اَصَابَتْ حَرْثَ قَوْمٍ ظَلَمُوْٓا اَنْفُسَھُمْ فَاَھْلَكَتْهُ )
(3 :Ali Imran : 117 ) *yeh kufar jo kuch is hayaat duniya mein kharch karte hain is ki misaal is *aag ke golay jaisi hai* jo zaalmon ki khaiti jhala day* . Allah zalim nahi lekin woh –apne oopar khud zulm karte hain. aur aayat mein hai ke imaan walo –apne sadqay khairaat ahsaan rakh kar aur iza ایذاء day kar barbaad nah karo jaisay woh jo riya kaari ke liye kharch karta ho aur Allah par aur qayamat par imaan nah rakhta ho is ki misaal is *chattaan ki terhan hai jis par matti thi lekin barish ke pani ne usay dho diya* ab woh bilkul saaf hogaya yeh log apni kamaai mein se kisi cheez par Qadir nahi Allah taala kafiroon ki rahbari nahi farmata. is aayat mein irshad huwa ke yeh daur ki gumraahi hai un ki koshish un ke kaam be paya aur be Sabaat hain sakht haajat mandi ke waqt sawab gum payen ge yahi intahi bad qismati hai.
____________
*جن لوگوں نے اپنے پروردگار سے کفر کیا ان کے *اعمال کی مثال راکھ کی سی ہے کہ آندھی کے دن اس پر زور کی ہوا چلے (اور) اسے اڑا لے جائے* (اس طرح) جو کام وہ کرتے رہے ان پر ان کو کچھ دسترس نہ ہوگی۔ یہی تو پرلے سرے کی گمراہی ہے*
( مَثَلُ مَا يُنْفِقُوْنَ فِيْ ھٰذِهِ الْحَيٰوةِ الدُّنْيَا كَمَثَلِ رِيْحٍ فِيْھَا صِرٌّ اَصَابَتْ حَرْثَ قَوْمٍ ظَلَمُوْٓا اَنْفُسَھُمْ فَاَھْلَكَتْهُ )
(3 :Ali Imran : 117 ) *yeh kufar jo kuch is hayaat duniya mein kharch karte hain is ki misaal is *aag ke golay jaisi hai* jo zaalmon ki khaiti jhala day* . Allah zalim nahi lekin woh –apne oopar khud zulm karte hain. aur aayat mein hai ke imaan walo –apne sadqay khairaat ahsaan rakh kar aur iza ایذاء day kar barbaad nah karo jaisay woh jo riya kaari ke liye kharch karta ho aur Allah par aur qayamat par imaan nah rakhta ho is ki misaal is *chattaan ki terhan hai jis par matti thi lekin barish ke pani ne usay dho diya* ab woh bilkul saaf hogaya yeh log apni kamaai mein se kisi cheez par Qadir nahi Allah taala kafiroon ki rahbari nahi farmata. is aayat mein irshad huwa ke yeh daur ki gumraahi hai un ki koshish un ke kaam be paya aur be Sabaat hain sakht haajat mandi ke waqt sawab gum payen ge yahi intahi bad qismati hai.
____________
*جن لوگوں نے اپنے پروردگار سے کفر کیا ان کے *اعمال کی مثال راکھ کی سی ہے کہ آندھی کے دن اس پر زور کی ہوا چلے (اور) اسے اڑا لے جائے* (اس طرح) جو کام وہ کرتے رہے ان پر ان کو کچھ دسترس نہ ہوگی۔ یہی تو پرلے سرے کی گمراہی ہے*
*بےسود اعمال*
کافر جو اللہ کے ساتھ دوسروں کی عبادتوں کے خوگر تھے پیغمبروں کی نہیں مانتے تھے *جن کے اعمال ایسے تھے جیسے بنیاد کے بغیر عمارت ہو جن کا نتیجہ یہ ہوا کہ سخت ضرورت کے وقت خالی ہاتھ کھڑے رہ گئے۔ پس فرمان ہے کہ ان کافروں کی یعنی ان کے اعمال کی مثال۔ قیامت کے دن جب کہ یہ پورے محتاج ہوں گے سمجھ رہے ہوں گے کہ اب ابھی ہماری بھلائیوں کا بدلہ ہمیں ملے گا لیکن کچھ نہ پائیں گے، مایوس رہ جائیں گے، حسرت سے منہ تکنے لگیں گے جیسے تیز آندھی والے دن ہوا راکھ کو اڑا کر ذرہ ذرہ ادھر ادھر بکھیر دے* اسی طرح ان کے اعمال محض اکارت ہوگئے جیسے اس بکھری ہوئی اور اڑی ہوئی راکھ کا جمع کرنا محال ایسے ہی ان کے بےسود اعمال کا بدلہ محال۔ وہ تو وہاں ہوں گے ہی نہیں ان کے آنے سے پہلے ہی ھبا منشورا ہوگئے۔
آیت ( مَثَلُ مَا يُنْفِقُوْنَ فِيْ ھٰذِهِ الْحَيٰوةِ الدُّنْيَا كَمَثَلِ رِيْحٍ فِيْھَا صِرٌّ اَصَابَتْ حَرْثَ قَوْمٍ ظَلَمُوْٓا اَنْفُسَھُمْ فَاَھْلَكَتْهُ
( 3 ۔ آل عمران :117)
*یہ کفار جو کچھ اس حیات دنیا میں خرچ کرتے ہیں اس کی مثال اس آگ کے گولے جیسی ہے جو ظالموں کی کھیتی جھلسا دے۔ اللہ ظالم نہیں لیکن وہ اپنے اوپر خود ظلم کرتے ہیں۔ اور آیت میں ہے کہ ایمان والو اپنے صدقے خیرات احسان رکھ کر اور ایذاء دے کر برباد نہ کرو جیسے وہ جو ریا کاری کے لئے خرچ کرتا ہو اور اللہ پر اور قیامت پر ایمان نہ رکھتا ہو اس کی مثال اس چٹان کی طرح ہے جس پر مٹی تھی لیکن بارش کے پانی نے اسے دھو دیا اب وہ بالکل صاف ہوگیا یہ لوگ اپنی کمائی میں سے کسی چیز پر قادر نہیں اللہ تعالیٰ کافروں کی رہبری نہیں فرماتا۔ اس آیت میں ارشاد ہوا کہ یہ دور کی گمراہی ہے ان کی کوشش ان کے کام بےپایہ اور بےثبات ہیں سخت حاجت مندی کے وقت ثواب گم پائیں گے یہی انتہائی بدقسمتی ہے۔*
آیت ( مَثَلُ مَا يُنْفِقُوْنَ فِيْ ھٰذِهِ الْحَيٰوةِ الدُّنْيَا كَمَثَلِ رِيْحٍ فِيْھَا صِرٌّ اَصَابَتْ حَرْثَ قَوْمٍ ظَلَمُوْٓا اَنْفُسَھُمْ فَاَھْلَكَتْهُ
( 3 ۔ آل عمران :117)
*یہ کفار جو کچھ اس حیات دنیا میں خرچ کرتے ہیں اس کی مثال اس آگ کے گولے جیسی ہے جو ظالموں کی کھیتی جھلسا دے۔ اللہ ظالم نہیں لیکن وہ اپنے اوپر خود ظلم کرتے ہیں۔ اور آیت میں ہے کہ ایمان والو اپنے صدقے خیرات احسان رکھ کر اور ایذاء دے کر برباد نہ کرو جیسے وہ جو ریا کاری کے لئے خرچ کرتا ہو اور اللہ پر اور قیامت پر ایمان نہ رکھتا ہو اس کی مثال اس چٹان کی طرح ہے جس پر مٹی تھی لیکن بارش کے پانی نے اسے دھو دیا اب وہ بالکل صاف ہوگیا یہ لوگ اپنی کمائی میں سے کسی چیز پر قادر نہیں اللہ تعالیٰ کافروں کی رہبری نہیں فرماتا۔ اس آیت میں ارشاد ہوا کہ یہ دور کی گمراہی ہے ان کی کوشش ان کے کام بےپایہ اور بےثبات ہیں سخت حاجت مندی کے وقت ثواب گم پائیں گے یہی انتہائی بدقسمتی ہے۔*
*[Tafseer Ibn-e-Kaseer 14:18]*
No comments :
Post a Comment